Кількість
|
Вартість
|
||
|
База для сервоносного гоночного керма Servo Base Trustmaster T-GT II Servo Base
База сервоприводу Trustmaster T -GT II -це пристрій, що з'єднує ряд надзвичайно інноваційних технологій, які є результатом ретельного дослідження всіх чуттєвих вражень, необхідних для створення ультра -реалістичного гоночного середовища. Базова серво-база T-GT II є центральним елементом екосистеми гоночних продуктів високого класу, розроблених для консолей PS5 та PS4 та ПК та відповідає всім знімним додатковим менеджерам цієї марки.
Більше того, кермо сервоприношення T-GT II має офіційні ліцензії PlayStation 5 та Gran Turismo та забезпечує доступ до реалістичних вражень та найбільших переваг GT Sport завдяки використанню новаторських технологій, таких як T-Lin, T-DCC , зокрема T -DFB (тривимірне сприйняття наслідків зворотного зв'язку сили).
Система дозволяє швидко та проста зміна керма, завдяки якому користувач може використовувати різні типи (F1, Rally тощо - доступно окремо).
Довговічність, точність та швидкість реакції
Щоб забезпечити максимальний рівень довговічності та якості, незважаючи на проходження часу, кермо сервоприношення Tustmaster T-GT II оснащений абсолютно новою електронною структурою, включаючи надруковані плитки AEC-Q у реальній автомобільній промисловості. Метою цієї модифікації внутрішніх елементів рульового колеса було задоволення потреб найдосвідченіших водіїв-водіїв-Vodka, які використовують гоночне імітаційне обладнання як справжні робочі інструменти, що мають надзвичайно тривалі тренінги та неймовірно інтенсивні змагання.
Для всіх водіїв, яким потрібно точно контролювати ковзання автомобіля в кутах, необхідно контролювати дрейф. Ось чому серво-базове кермо T-GT II має технологію, яка дозволяє обчислити криву підшипника в режимі реального часу (T-DCC), яка допомагає підтримувати високу швидкість керма та машину в грі незалежно від обставини. Завдяки вбудованій функції T-DCC, водій може зосередитись на тому, щоб зробити дуже точні рухи, щоб завжди бути на крок або два попереду під час руху.
Система зворотного зв'язку сили в режимі реального часу (T-RTF) скорочує час обчислень, пов'язаних із зворотним зв'язком сили, що означає негайну реакцію. Ефекти зворотного зв'язку сили в режимі реального часу управляються вбудованим процесором. Це означає, що ці ефекти не залежать від самої гри і уникають раптового уповільнення реакції. Варто підкреслити, що це стосується всіх ігор - як на консолях, так і на ПК. Таким чином, зарезервована технологія Trustmaster T-RTF дозволяє насолоджуватися грою без мертвих зон чи затримки.
Лінійність, швидкість і глибина
Рульове кермо сервоприношення Trustmaster T-GT II забезпечує ідеально лінійні ефекти зворотного зв'язку сили: сила, яку відчуває користувач, на 100% пропорційна силі, визначеній у грі. Поведінка автомобіля та умови на треку відтворюються більш вірно та з дивовижними деталями. Драйвер може ефективніше передбачити умови на трасі та реагувати на них на основі даних, що передаються кермом. Крім того, він краще розуміє власну їзду, що допомагає побити рекорди та виграшні гонки.
Більше того, 40-ватне керування сервоприводу T-GT II відрізняється ідеально лінійним зворотним зв'язком сили та винятковою швидкістю (динамічний момент)-з довгих дуг з постійним радіусом до особливо гострих цькування. Висока потужність двигуна перетворюється на швидкість, що дозволяє генерувати вражаючі динамічні та сильні ефекти. Крім того, завдяки своїй швидкості двигун передає гравцю швидше та сильніші реакції, покращився завдяки зарезервованій технології T-Lin від Thrustmaster.
Багаторічна співпраця з поліфонією цифрового рівня призвело до збільшення глибини відчуттів, переданих рульованою колоною. Поєднання зворотного зв'язку з високим класом, що надається безщірним двигуном із технологією зворотного зв'язку Demphee, дозволяє досягти реалістичного тривимірного відтворення навколишнього середовища. Як доповнення до стандартного зворотного зв'язку, ця система збагачує враження від водія новими ефектами, такими як зчеплення шин (також ковзання), підкреслення та перенапруження, масові зміщення, текстура та нерегулярність поверхні, підвіски та інших параметрів, тісно пов'язаних з A конкретний транспортний засіб та доріжка.